Listar por autor "Cobo-Rendón, Rubia"
Mostrando ítems 1-5 de 5
-
Academic emotions, college adjustment, and dropout intention in university students
Cobo-Rendón, Rubia; Hojman, Viviana; García-Álvarez, Diego; Cobo-Rendón, Ramón (Frontiers, 2023) -
Aplicación de un programa para la mejora de la mentalidad de crecimiento, bienestar eudaimónico y bienestar multidimensional en el marco del desarrollo profesional docente
García-Álvarez, Diego; Soler, María José; Cobo-Rendón, Rubia; Manzano-Sánchez, David (Edual, 2023)En la actualidad, existe un creciente interés en promover el desarrollo profesional docente, así como el bienestar y sus recursos personales. El objetivo de esta investigación fue evaluar la efectividad de una ... -
Lessons learned from the educational experience during COVID-19 from the perspective of Latin American university students
Lobos, Karla; Cobo-Rendón, Rubia; García-Álvarez, Diego; Maldonado-Mahauad, Jorge; Bruna, Carola (MDPI, 2023) -
Positive psychology applied to education in practicing teachers during the COVID-19 pandemic: personal resources, well-being, and teacher training
García-Álvarez, Diego; Soler, María José; Cobo-Rendón, Rubia; Hernández-Lalinde, Juan (2022) -
Teacher professional development, character education, and well-being: multicomponent intervention based on positive psychology
García-Álvarez, Diego; Soler, María José; Cobo-Rendón, Rubia; Hernández-Lalinde, Juan (MDPI, 2023)